December 25, 2012

0
Comment
the closure.mrsm tgb 11/12

12/25/2012


Assalammualikum,

hallo, kamu-kamu sekalian. okeyh 26/12/12 tarikh harini. tahun 2013 akan muncul dalam sekelip mata sahaja. so, 2012 bakal menutup tirainya sama ada kita rela ataupun tidak. 2012 memang tahun paling mencabar, penuh dugaan tetapi tahun yang terhebat dengan pelbagai kejadian terhebat berlaku. saya rasa sememangnya 2012 ialah tahun saya walaupun pada mulanya bermula dengan penuh kucar-kacir. biasalarh calon SPM 2012 kan.


bye 2012. hello 2013.

okeyh, taknak merepek sangat. kenapa saya rasa MRSM TGB 11/12 (batch saya) sangat-sangat awesome:

  • consist of 435 students dari seluruh malaysia (sabah n sarawak sekali)
  • calon SPM paling ramai untuk satu-satu pusat 2012
  • the greatest batch. TGB.
  • presiden n bkp yang sangatlah superb.especially mr.pres (pilot-to-be)
saya rindu MRSM TGB. i miss my school time. weyh sakejap sangat 5 tahun sekolah menengah.. huh sekejaplarh sangat. dapat rasa pakai baju putih ngan seluar hijau gelap (government) sebulan jer. betullarh ape orang-orang tua cakap: ZAMAN PERSEKOLAHAN ADALAH ZAMAN YANG TERBAIK. dapat jumpa kawan yang terbaik dalam hidup ni.

KAWAN-KAWAN YANG TERBAIK.susah nak cari. tapi time zaman persekolahan larh masa yang sesuai nak kenal mana satu kawan dan mana satu lawan. FRIENDS REPRESENT WHO WE ARE. kawan sekeliling kita akan gambarkan siapa diri kita yang sebenarnya. kita akan kawan dengan orang yang sesuai dengan kita. A TRUE FRIEND. differ from best friend. true friend ialah kawan yang betul-betul terbaik yang kalau kita tak jumpa dia sehari akan rasa tak bermakna hari tu.

MIRACLE HAPPENS. quote curi kawan punya (dedicated to adreena b.). yup miracle happens dlm kehidupan nieyh. banyak buktinya.korang pun boleh faham n rasakan. YOU DO NOT KNOW HOW FAR YOU CAN FLY UNTIL YOU EXPAND YOUR WING. kita tak akan tahu potensi diri kita kalau kita tak unleashkannya. cuba untuk kembangkan potensi diri kita. sebab kalau bukan kita yang buat siapa lagi.

MRSM TGB 11.12, dimana kawan yang terbaik dijumpa. potensi diri diperkembang. dimana cita-cita diperkuat. usaha diperganda untuk mencapai cita yang satu. untuk menjadi yang terbaik dalam kalangan yang terbaik.

and finally, ALWAYS BELIEVE IN YOURSELF. sangat-sangat penting for the UPSR,PMR,SPM candidates BEST OF LUCK. usaha bersungguh-sungguh. TRY TO SHOOT FOR THE MOON. IF YOU FAILED YOU WILL LAND AMONG THE STARS.

last but not least, BEGIN WITH A BIG DREAM AND LET PASSION DRIVE YOU TO SUCCESS.


No comments: