May 1, 2013

0
Comment
OFFICIAL COMEBACK 2013.

5/01/2013



assalammualaikum, cuba baca tajuk post, lol, bajet blogger popular jer kan siap nak ber official comeback bagai. alahai. seriously rasa macam dah berdekad-dekad tidak menulis. bukan sebab sombong ( tidak sekali) tetapi kekangan waktu yang tidak mengizinkan lah.

so, here i am. back again to blog life. *tangan melambai-lambai. bajet ada orang kesah je kan. but seriously hidup saya amatlah sibuk sejak habis SPM lagi. harap kalian faham :). banyak sangat yang saya terlupa nak cerita. rindu sangat nak menulis.

1 tahun 5 bulan

ada beberapa perkara yang berlaku actually. nada serius. ha3. tak adalah. banyak perubahan besar yang berlaku dalam diri saya. serious talk.Alhamdulillah saya di tawarkan ke INTI International University untuk membuat AMERICAN DEGREE TRANSFER PROGRAM. saya belajar di sini selama 1 tahun 5 bulan bermula januari 2013 sebelum melanjutkan pelajaran ke USA selama 4 tahun dalam bidang AERONAUTICAL ENGINEERING. alhamdulillah cita2 tercapai.

4 tahun.

saya sudah 5 bulan di INTI. dah habis semester 1! hurm cepatnya masa berlalu. alhamdulillah juga kerana saya telah mendapat 9A dalam SPM. :)

No comments: