December 24, 2012

0
Comment
cita-cita terpendam *sulit*

12/24/2012


Assalammualikum,

hello everybody, sihat tak? oh.sejak akhir2 ni saya mempunyai satu cita-cita baru yang tak official. kira yang memainlarh tapi cita-cita saya yang sebenar besar okeyh. ni macam cita2 memain yang perlu direalisasikan no matter what. tapi it is a top secret. kira-kira undergroundlarh. mesti ramai yang gelak bila tahu cita2 saya yang pelik ni. I want to write a novel! huh.pelik sangat ke? tak kot. biasa.


saya dapat inspiration lepas baca novel-novel daripada PTS yang gempak giler macam KITA HANYA DI SEBERANG JALAN oleh BAHARUDDIN BEKRI. ^_^. sangat superb with jalan cerita yang tak berat.
ha3. saya nak tulis satu novel yang mengisahkan perjalanan yang telah saya tempuhi selama 5 tahun yang amat sukar dan mencabar menjadi seorang pelajar MRSM nie. tajuk cadangan untuk novel saya ialah :

AKU, DIA & KAMU ; Perjalanan Ini Suatu Pertemuan.

okey tak tajuk ni? macam sedap tapi nak cari idea punyalah susah. semalam saya ada bukak satu blog yang sangatlah superb n menawan macam tuan punya blog. simple tapi sangat memikat. terus picit butang follow sebab post sangat-sangat sempoi. blog yang bertuah itu ialah : http://honeykoyuki.blogspot.com/
tuan punya blog ialah Fatin Liyana. good job sis nice work for the great blog. korang cubelah jenguk-jenguk blog beliau. :)

okey, bye.

No comments: