August 18, 2019

0
Comment
Cara Nak Order dahmakan dan Promo Code

8/18/2019


Assalammualikum and hai! Mesti semua orang pernah dengar pasal apps/website dahmakan kan? dahmakan memang tengah famous sekarang ni lagi-lagi untuk orang kerja di Kuala Lumpur. Buat masa ni service dahmakan hanya terdapat di KL buat masa sekarang so untuk yang tinggal or bekerja di luar KL kena tunggu untuk dorang expand kan service ke area lain selepas ini. 

dahmakan ni lebih kurang macam Food Panda or GrabFood tapi makanan yang disediakan di masak khas oleh chef-chef khas untuk pelanggan dahmakan. Kalau Food Panda or GrabFood, mereka hanya menghantar makanan dari restoran ke anda. dahmakan memang menarik sebab terdapat banyak pilihan makanan untuk memenuhi citarasa dan price points berbeza so semua orang mampu untuk menggunakan service ini. 

Kalau korang tak pernah guna dahmakan lagi klik sini untuk mendaftar dan korang boleh dapat KREDIT SEBANYAK RM 40.00!!! Banyak tu. Untuk mendaftar korang klik link atas tu masukkan nombor telefon/email, setup kan alamat penghantaran dan dah boleh start order makanan. 



Korang boleh start order sehari awal ataupun pada bila-bila masa. Lagi awal lagi bagus sebab boleh dapat banyak option. Kalau korang lambat melepas menu yang famous-famous untuk haritu. Jangan risau sebab semua makanan di dahmakan confirm sedap sebab di masak oleh chef-chef terkemuka. Untuk yang nak jaga badan, korang tak perlu risau sebab terdapat juga option for healthy food!! Rajin-rajinlah untuk selalu tengok apps/website dahmakan sebab banyak promo. Korang jugak boleh search online untuk promo code/discount dahmakan hehe. 

So untuk yang nak daftar boleh klik sini or guna code ini semasa pendaftaran pertama kali FAREZ4BNE. Selamat menjamu selera. Until next time, Ciao!

No comments: